علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 71
بازدید هفته : 301
بازدید ماه : 300
بازدید کل : 179741
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


مسابقات لیگ برتر 2014 PDC

"سایمون ویتلاک" اولین پیروزی خود را در لیگ برتر 2014 جشن گرفت!!!!

مرد شماره 1 دارت استرالیا و نفر 3 رنکینگ PDC در پنجمین هفته لیگ برتر 2014 با نمایشی بی نقص موفق شد با شکست ، رابرت تورنتون ضمن کسب اولین پیروزی در لیگ امسال رکوردی جالب توجه را از خود برجای گذارد. "جادوگر شهر آز" در این دیدار 7 بار به دبل رسید که با دقتی مثال زدنی هر 7 دبل ممکن را به ثمر رساند و با 100 درصد موفقیت در زدن رکوردی جالب را از خود بر جای گذارد.

پنجشنبه شب گذشته سالن "وست پوینت آرنا" شهر "اگزتر" میزبان هفته پنجم لیگ برتر 2014 PDC بود. جایی که "تیلور" مجددا ناکام ماند! این بار در برابر قهرمان اسبق لیگ برتر "گری اندرسن"

هفتم پنجم لیگ برتر را می توان "هفته تساوی ها" نامید. جایی که 3 مسابقه از 5 مسابقه با نتیجه تساوی 6 بر 6 (لگ) خاتمه یافت.

"رابرت تورنتون" که با توجه به غیبت وس نیوتن (به دلیل بیماری) 2 بار بر روی صحنه رفت ، در مسابقه برابر صدر نشین لیگ "پیتر رایت" به تساوی رضایت داد.

"ریموند فن بارنوالد" هلندی نیز که پس از شکست قهرمان جهان، این هفته با روحیه ای دو چندان پا به صحنه نهاد برابر ستاره سینت هلنز"دیو چیزنال" متوقف شد.

در جدال جانانه 2 استعداد ناب دنیای دارت ، قهرمان اسبق و فعلی جهان ، 2 دارت باز مادر زاد ، "آدرین لوئیس" و "مایکل فن گرون" این "مایک قدرتمند بود که تا آستانه پیروزی پیش رفت.

در حالی که پس از 6 لگ هر دو حریف پایاپای پیش رفته و کار با نتیجه 3 بر 3 دنبال می شد ، مرد شماره 1 دارت جهان به یک باره سه لگ پیاپی را از آن خود نمود تا با نتیجه 6 بر 3 از حریف خود پیش افتد.

در لگ هشتم "فن گرون" 6 دارت بی نقص را روی صفحه نشاند ولی موفق به زدن "9 دارت" نشد. "فن گرون" که تنها به 1 لگ برای پیروزی نیاز داشت در لگ های دهم و دوازدهم موفق به زدن دبل نشد و همین فرصت برای حریف با تجربه وی کافی بود تا با پیروزی در لگ های دهم ، یازدهم و دوازدهم کار را به تساوی کشانده و بدین ترتیب هردو مبارز به یک امتیاز رضایت دادند.  

اما افسانه دارت جهان "فیل تیلور" در ادامه ناکامی های خود در لیگ برتر این بار نیز با شکست برابر "گری اندرسن" اسکاتلندی در پایان هفته پنجم با 2 امتیاز در قعر جدول جای گرفت. این نتایج برای "تیلور" در تاریخ لیگ برتر بی سابقه بوده و 4 شکست در 5 هفته آغازین زنگ خطر حذف زود هنگام را برای "فیل" بزرگ به صدا در آورده است. 
 

اما بعداز ظهر و عصر روز جمعه ، مسابقات معتبر "UK Open" (مسابقات آزاد بریتانیا) در "باتلینز ماینهد ریزورت" شهر "سامرست" آغاز شد. جایی که 106 دارت باز حرفه ای در کنار 32 بازیکن آماتور منتخب مرحله انتخابی رقابت خود را برای فتح یکی از معتبر ترین رقابتهای PDC آغاز نموده اند.

اما عصر دیروز در دور سوم مسابقات "ایدن کرک" جوان 22 ساله اهل ناتینگهام تاریخ ساز شد و مدافع عنوان قهرمانی مسابقات ، پر افتخارترین بازیکن دارت تاریخ "فیل تیلور" را با نتیجه 9 بر 7 (لگ) شکست داد تا کماکان سال 2014 برای "تیلور" مملو از ناکامی باشد. این ناکامی تیلور در تاریخ 11 ساله این مسابقات بی سابقه بود و حتی خوشبین ترین طرفدار "کرک" نیز قادر به پیش بینی این نتیجه نبود. (حتی مادر "ایدن کرک" که طرفدار پر و پا قرص "تیلور" هست!!!!)

اما به جز "تیلور" مدعیانی چون "فن گرون" ، "لوئیس" ، "بارنوالد" ، "وید" ، "رایت" ، "بانتینگ" ، "گری اندرسن" ، "رابرت تورنتون" و "کیم هایبرکتس" با برتری برابر حریفان به دور چهارم راه یافتند.

در حساس ترین بازی های دور چهارم ، بی شک جدال "کیم هایبرکتس" با "جیمز وید" و "مایکل فن گرون" با اندی همیلتون" از جذابیت های خاصی برخوردار خواهد بود.

منتظر خبرهای بعدی باشید. با تشکر از توجه شما عزیزان. حسین خسروی.

 

 منبع : http://dartsiran.mihanblog.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: دو شنبه 19 اسفند 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com